We're gonna be like two idiots, in love

Har lite inspirationstorka och vad passar bättre då om inte lite favoriter. Jag tänkte visa vad som har varit mina go-to-produkter den senaste tiden.
En ögonskuggstrio från Wet n Wild, som heter Sweet as Candy, har jag använt många dagar det senaste. Jag älskar brunt och rosa när det gäller ögonsmink, det blir så himla fint ihop. Kvaliten på skuggorna är toppen, förutom den ljusaste färgen som är tänkt som en highlighter, den är verkligen kass. Priset gör dem inte sämre heller, 30 pix på Gekås i Ullared. Min kusin trodde verkligen att jag blivit galen när jag hittade dem, jag har nämligen två av dem (bilder finns här och swatches finns här!)
En till produkt från Wet n Wild, deras gel eyeliner i svartaste svart (nyansen heter egetligen bara "Black") Jag köpte denna för ett par tior även den i Ullared. Den är riktigt svart, vilket jag tycker är ett stort plus, gillar verkligen inte blaskiga eyeliners. Den sitter bra under dagen, men om man inte använder primer (vilket jag gör när jag använder ögonskuggor samtidigt) kan den överföras och skapa en rand under ögonbrynet. Ett litet minus för det, men annars en toppen grej! Jag har använt den här och här.
Sista grejen är en nyfunnen kärlek. En burk från The Body Shop, Body Butter med doft av Shea. Den doftar så bra så det inte är klokt. Jag fick den i julklapp, jag hade önskat mig den för att den är för riktigt torr hud och jag vill inte gå fnasig när den kalla, och framför allt torra, årstiden kommer. Jag ska säga att den är snart slut. Jag kan inte säga nog med bra saker om denna, så detta får räcka. Tror ni fattar att jag är frälst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0