Her name was Strawberry!

Lite swatches var det här! Wet n Wild-paletterna jag köpte häromdagen. Klicka här för att se bättre bilder på själva paletterna. Jag har varit lite stressad i skolan just nu, därför är det lite glest bland inläggen. Vädret gör att bilderna blir sådär, och jag vill inte ha "sådär"-bilder, men det får ordnas, haha!
Jag ville bara nämna att jag kommer åka till Nederländerna vecka 39, kommer antagligen fixa ihop lite tidsinställda inlägg men då kommer det bli ännu glesare, men då har kag något bättre att skylla på i alla fall. Hoppas det finns bra och billig shopping i Nederländerna, har ju aldrig varit där. Spännande!
Nu babblar jag, godkväll.
Wet n Wild "Sweet as Candy"
Wet n Wild "Cool as a Cucumber"


Kommentarer
Postat av: kerstin

De ser ju jättefina ut! Jag har faktiskt inte testat ngt från wnw på denna sidan högstadiet, men det kanske man skulle göra :)

2011-09-15 @ 07:57:58
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Kerstin: Dessa är de första produkterna för mig, får testa dem ett tag! De är ju billiga i alla fall!

2011-09-15 @ 12:22:08
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0