I think that bitch cracked my tooth

Nu blev det så att jag missade att lägga upp svaret på fråga 3 igår så det kommer idag istället! Dag 3 - Lista ditt favoritläppstift, gloss och penna!
Jag har många favoriter när det gäller läppgunk, men jag har försök att plocka ut guldkornen!
Läppstift - MAC Rebel
Gloss - Cliniderm Lip Protection Sun Gloss Natural Pearl och Lipgloss by H&M Azalea Glow
Läppenna - Lumene Lip Graphics Cinnamon Rose
MAC - Rebel
Har skrivit mycket om det tidigare men jag kan inte riktigt få nog av det, så galet snyggt! För att se det på läpparna har jag ett inlägg HÄR!
Cliniderm Lip Protection Sun Gloss - Natural Pearl
Detta är underbart fint, men eftersom det innehåller solskyddsfaktor brukar jag inte använda det när jag vet att jag kommer vara med på kort. Läs mer om det HÄR och läs min recension på det HÄR!
Lipgloss by H&M - Azalea Glow
Om jag inte vill ha på mig mitt Clinidermglans är detta alltid mitt go-to-gloss. Hur min sminkning än ser ut passar detta, det är supersnyggt till allt! Sminkning med detta hittar ni HÄR!
Lumene Lip Graphics - Cinnamon Rose
En så kallad "läppfärgad" läppenna. Jag har inte många läppennor, dels för jag är oftast för lat för att använda de jag redan har och jag tycker det räcker med en "läppfärgad" läppenna. Denna är super till det, men det har lite skimmer i sig. Supersnyggt! Jag tror inte att de gör dessa längre, dock!
För att komma till startinlägget för 28-dagarsutmaningen, klicka här!

Kommentarer
Postat av: Frida Pygmeisk

sv: Den är bra! Täcker allt =)

2011-08-20 @ 17:11:37
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0