I finally mastered my running hook-shot

Jag tänkte skriva några rader om Cliniderm Lip Protection Sun Gloss Natural Pearl. Denna produkt är en hybrid, läppglans och solskydd. Vill du läsa lite mer om Cliniderms Sun Skin Care, klicka HÄR för att läsa mitt tidigare inlägg eller HÄR för deras hemsida.
Mina erfarenheter när det kommer till solskydd till läpparna är inte jättestora, jag har använt mig av Nivea Lip Care Sun SPF 25 innan och jag gillar den verkligen inte. Den lämnar en vit hinna som framhäver varje litet fel eller spricka på läpparna. Den är svår använd och därför har jag dragit mig ifrån att använt den.
Cliniderms produkt är väldigt skön på läpparna, inte för kladdig eller plastig. Den ger ett otroligt fin skimmer som drar mot guld och glansen är otroligt fin. Jag använder mer än gärna detta och sen jag började använda den har jag inte bränt mina läppar alls. Denna produkt är en fullträff och jag har använt det praktiskt taget varje dag sedan jag fick det. Stor tumme upp för denna!
Positivt:
  • Fin glans och skimmer, vilket gör att man kan använda det inte bara för solskyddet
  • Härlig formula
  • Solskyddet är toppen!
Negativt:
  • På foton ger det en vit färg, hej hej Lulu från Äntligen Hemma-vibbar! (det gör i och för sig de flesta solskyddsprodukter, läs mer om det HÄR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0