Also I went on the Price Is Right and I won a dune buggy.

Igår var jag på en VIP-kväll hos Mary Kay, på Riverton Hotel i Göteborg. Riktigt trevligt faktiskt, man blir väldigt inspirerad utav att höra framgångsrika kvinnors livshistoria. Det hölls en otroligt bra föreläsning med lite bra-att-ha-information om hudvård. Mary Kay är lite mer inriktad till äldre hy och det är alltid lite roligt att få fakta om hur sådan hudvård faktiskt fungerar.
 
Jag var där som gäst, då jag blev inbjuden av en av de som anordnade eventet. Det anordnades några utlottningar och jag vann faktiskt en ögonkräm! 
 
Så här såg jag ut. Jag kommer inte ihåg senast jag använde detta läppstiftet. 
 
 
Produkter
 
Ansiktet:
Make Up Store Cover All Mix
Lumene Natural Code Matt Makeup
Maybelline Affinitone Pressed Powder
MAC Blush - Harmony
Elf Blush & Bronzer Compact
 
Ögonen:
Elf Mineral Infused Mascara
IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
 
Läppar:
Claudia Lip Pencil - Aubergine
MAC Lipstick - Rebel

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Åh tack sötnos :)

2012-10-05 @ 20:10:40
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Lotta

Enkelt men väldigt snyggt! Klär dig.

Svar: Tack så mycket, Lotta! :D
Sara

2012-10-05 @ 20:16:03
Postat av: Swap

Kan du inte skriva vad priserna är på produkterna också? :)

2013-11-04 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0