Ichiban - Lipstick for men

MAC-läppstiftet, som jag gav en lite tjuvkik på för någon dag sedan, har äntligen tagit mig tid till att fota. Det är så himla fint! Ravishing heter det och det är i formulan Cremesheen, vilket betyder att det inte har något skimmer men det har lite glans. Detta är det perfekta vårstiften och det kommer pryda mina läppar mycket i sommar. Jag kommer också ha det på mig på min studentbal! Ååh jag längtar! Jag tar nämligen studenten nu i början av juni och kan knappt vänta!
Jag har sett många bilder på detta och hört mycket om Ravishing, men har alltid tyckt att det har sett alldeles för oranget ut. På mina läppar blir det inte så oranget, som det blir en härlig persikofärg. Ett riktigt bra alternativ till nude-läppar! Hon på MAC-disken i Göteborg hjälpte mig och min mamma att hitta våra nya sommarstift, har ni lust att se det min mamma köpte också? Får se när det bli bara. Haha, jag har mycket att göra just nu. Den som lever får se.
Härliga solen och värmen är här och jag passade på att knäppa några bilder i solen också. Roligt med lite olika bilder ibland.
MAC Cremesheen Lipstick - Ravishing

Kommentarer
Postat av: kerstin

Helt sjukt fint! Nu vill jag också ha ett :)

2012-05-03 @ 21:19:10
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Det var jättefint! Passar dig mycket bra!

Vill gärna se din mammas också!

2012-05-04 @ 20:27:32
Postat av: HippiSara

Kerstin: Visst är det! :)



Lotta: Tack så mycket, och då får jag ta och visa upp det med, då! :D

2012-05-05 @ 15:59:58
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Snyggt!

2012-05-28 @ 19:41:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0