You don’t have to tell me I’m yours, but the way I see it, we’re a team

Idag kliade det lite i fingrarna, så det fick bli en testardag idag. Det blir ofta så när man köper eller får något nytt i sminkväg, jag vill bara testa allt på en gång! Jag testade den nya parfymen, body buttret, hårkuren från Aussie och så klart mycket av sminkprylarna. Lite mer ingående på produkterna blir det senare, när jag använt dem ett tag.
Så, såhär såg jag ut idag!
Produkter
Ansiktet:
  • Lumene Beauty Base Matifying and Retexturizing Primer
  • Make Up Store Cover All Mix
  • Lumene Natural Code Matt Makeup - 11 Cream
  • Maybelline Affinitone Pressed Powder - 14 Creamy Beige
  • Make Up Store Blush - Fresh Rose

Ögonen:
  • Urban Decay Primer Potion
  • Make Up Store Microshadow - Sultan
  • Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
  • IsaDora Perfect Contour Kajal - Black
  • d.j.v Beautenizer Volume Lash

Läpparna:
  • Estelle & Thild Lip Balm - Raspberry Beige

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin du är! Klädsam läppfärg!

2012-04-01 @ 20:57:45
Postat av: HippiSara

Lotta: Tack så mycket, tänkte skriva ihop ett inlägg om läppglansen när jag får tid, faktiskt! Riktigt fin och helt underbar på läpparna! :)

2012-04-02 @ 23:21:48
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0