I’ve had to cut down on some luxuries like paying for stuff

Hurra, mitt efterlängtade pris från Kicks nageltävling har kommit! Jag nästan sprang iväg till Ica Kvantum för att hämta ut det, så himla glad att jag kom bland de 20 första. Vilket pris sedan! Tänkte visa innehållet, men inte särskilt ingående på varje sak, jag kommer antagligen göra en recension eller visa upp grejerna var för sig senare ändå. Tack så mycket och puss på er som röstade på mig i tävlingen!
Hoppas ni inte tror att detta är något sätt att skryta, jag tror bara att det kan vara roligt för er att få en liten förhandstitt på vad jag kommer visa upp i bloggen i framtiden!
Vinsten innehöll alltså:
  • Korres Fig Body Butter, detta har jag haft i en annan doft. Helt underbart body butter!
  • Seche Vite Base Coat, tummen upp för detta.
  • Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner, ska bli galet kul att testa.
  • d.j.v Beautenizer Volume Lash
  • Tre stycken Kicks Nail Polish i färgerna Studio 54, Purple Rain och Metro Grey. Dessa har jag redan, klicka på namnen för att se de på naglarna.
  • Make Up Store Cover All Mix
  • I Love... Vanilla & Ice Cream Body Butter
  • Estelle & Thild Ecorganic Hand Cream, min är på sista refrängen så en ny passar perfekt!
  • Estelle & Thild Lip Balm i färgen Raspberry Beige
  • Juicy Couture - Couture Couture (EdP, 50 ml)
  • Och ett presentkort på 300 kr, här ska shoppas!

Kommentarer
Postat av: Caroline K

Gud vad kul, synd att det var samma lack bara men allt annat verkade ju superintressant! :D Presentkort gillas ju alltid också!

2012-03-28 @ 19:42:16
Postat av: HippiSara

Caroline K: Elleeeeer huuuuur! :D

2012-03-29 @ 15:00:34
URL: http://hippisara.blogg.se/
Postat av: Lotta

Grattis! Fin vinst du fick!

2012-03-29 @ 18:33:21
Postat av: HippiSara

Lotta! Tack och visst är vinsten fin! :)

2012-03-30 @ 09:18:20
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0