Just once I wish you guys would call me on tuxedo night

Berättade aldrig att jag vann en två produkter ifrån The Body Shop i en av Tina/Beleza s tävlingar under december! Jag vann en fullsize duschgel med deras säsongsdoft Cranberry Joy och ett läppbalsam i samma utförande. Jag gjorde några glädjeskutt, då jag har en miniversion av just denna duschgel och är helt såld på den. Jag har inte provat läppbalsamet tillräckligt mycket för att kunna ge det en rättvis recension, så det får vänta lite.

Paketet kom precis innan jul som en för tidig julklapp, vilket jag blev jätteglad av. Tina hade slått in det och allt. Mysigt! Det har blivit mycket om The Body Shop just nu, men det kan väl ingen ha något emot. Haha!
Visst är det roligt att vinna saker man verkligen vill ha?

Kommentarer
Postat av: Lotta

The Body Shop har många bra grejer! Just detta har jag varit nyfiken på länge, men aldrig kommit mig för att köpa. Som med många andra grejer... Prioriterar inte mig själv, men en vacker dag kanske!

2012-01-06 @ 19:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0