Well, if people don’t know, they shouldn’t just guess

Min favoritprimer (L'oréal Studio Secrets Smoothing Primer) har varit slut ett bra tag och jag kämpade och skrapade verkligen ut det sista ut burken. Jag ville inte att den skulle ta slut. Efter ett tag fann jag mig i att den var slut och jag har inte funderat på att köpa en ny på ett tag. Jag tänkte "Den kan väl inte göra så stor nytta ändå..", men jag har nu forstått att "once you go primer, you never go back", eller något sådant.
Jag gick häromdagen in på Lindex när jag hade lite tid över, på mitt sista sportlov någonsin, och kollade runt bland olika märken, jag kom ihåg att en primer precis fått en riktig hyllning av Lipglossbitch och kollade in den lite mer noggrant. Det jag vill ha ut av en primer är mestadels att den döljer och jämnar ut mina synliga porer. Den Lipglossbitch recenserade verkade inte ha det som huvudfokus och mitt lott föll istället på Lumene.
Lumene Beauty Base Matifying and Retexturizing Primer heter den och jag gillar speciellt formulan på den. Den lämnar ytan matt, men inte torr, i alla fall uppträdde den så när jag testade den på näsan lite snabbt när jag kommit hem. Jag har inte använt den, för kom igen jag köpte den faktiskt igår, men jag ser verkligen framemot att testa den.
Skulle ni vilja se en recension på denna om ett tag? Skriv då gärna det, det är för er jag skriver recensionerna och då borde ni ha något att säga till om också, right? Vill ni se en recension om något annat vet ni att det är bara att komentera eller skicka mail.
Den kostade 119 kr (25 ml)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill jättegärna veta vad du tycker om den!

Undrar om den verkligen håller huden matt?

2012-02-23 @ 20:07:46
Postat av: HippiSara

Lotta: Recension it is! Dröjer ju ett tag, men då vet jag att någon är intresserad i alla fall! Det är så roligt att skriva recensioner, men det är svårt att veta vad man ska skriva om för produkter! :)

2012-02-26 @ 00:02:55
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0