How perfectly vulgar

Jag har kikat efter ett bra mina-naglar-fast-bättre-lack ett tag nu och jag fastnade för Essie - Mademoiselle. Essie har ett riktigt stort sortiment med denna typen av färger och jag ville ha ett fint lack att ha på min studentbal. Det blev att jag valde ett Essielack för att märket är riktigt bra!
Det koralliga lacket jag hade på mig ett par dagar sedan färgade av sig som in i bänken, så jag när jag lackade med detta blev inte resultatet särskilt bra. Jag fick ta bort det är man kan fortsvarande se att fingertopparna är något orangea, men det får väl nötas bort med tiden.
Jag hade då fyra lager, men på dessa bilder har jag tre lager. Det kan låte mycket, men det betyder ju också att man kan välja täckningsgraden själv, vill man bara ha lite mjölkig glans eller opakt rosa så finns möjligheterna.
(Varmt ljus)
(Kallt ljus)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fräscht och fint!

2012-04-29 @ 19:14:18
Postat av: HippiSara

Lotta: Precis, perfekt till balen! :)

2012-04-29 @ 22:09:30
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0