Movies nowadays have too many special effects

Detta är ett tidsinställt inlägg, då ajg befinner mig i Nederländerna hela vecka 39. Jag kommer hem den 2 oktober igen!
Jag brukar inte vara sådan att jag lägger undan vissa saker under vissa årstider, jag brukar köra på det jag är sugen och det spelar ingen roll om det är ett korallfärgat nagellack på hösten eller ett vinrött på sommaren. Men för en gångs skull är jag sugen på så kallade "höstfärger" på nagellack. Dova och mörka lila färger, gröna, mörkblåa osv.
Jag tänkte visa er några typiska färger som jag är extra sugen på just nu!
  • En marinblått från Yves Rocher som jag inte hittar något namn på.
  • Mavala - Mexico, ett supersnyggt lila lack. Det snyggaste lila lacket jag äger. En storfavorit!
  • Kicks Make Up - Metro Grey, har inte målat med detta än, men är galet sugen på't.
  • IsaDora - Ashes to Ashes, kan inte få nog av detta!
  • H&M Nailpolish - Green, jag är alltid sugen på detta. Hade det på mig under hela min vistelse i Spanien och jag är sugen på det nu, så det är inget säsongsnagellack direkt.
  • China Glaze - Liquid Leather, ett svart lack behöver man alltid. Det hade jag på midsommar och det passar det kalla halvåret också!
  • H&M - Grey Sky, ett galet snyggt ljuslila lack.
  • H&M - Moody Model, detta är ett storfavorit, mycket likt OPI's "Ski Teal We Drop".

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag brukar göra som du och struntar i hur man "ska" göra. Murriga färger är jag också sugen på. Speciellt ett mörkgrått från Depend jag köpte på extrapris för ett tag sedan men inte använt än.

Häromdagen lackade jag naglarna med ett ljuslila från Depend, men det som såg häftigt ut i somras såg inte så kul ut nu. Såg ut som om jag klämt fingertopparna. Så just det lacket förpassas till nästa sommar!

2011-09-29 @ 22:39:19
Postat av: HippiSara

Lotta: Jag brukar förknippa vissa lack med sommaren och därför ser det inte lika bra ut nu.. Det är lite tråkigt att hamna i sådana banor, men ibland blir det så automatiskt! Men det är mycket roligare att tänka utanför lådan! :)

2011-10-04 @ 17:09:24
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0