Is that because you’re out of toner?

Såhär såg jag ut idag. Rockade ett bortglömt Elf-läppstift i färgen Voodoo, det är perfekt nu till hösten. Jag hade bara lite på mig idag, men man kan verkligen bygga upp färgen.
En lite murrigare vardagsröd nyans! Och att detta stift kosta 15 kr gör mig ständigt förvånad.
Produkter
Ansiktet:
Cliniderm Light & Matifying Sun Face Gel Cream SPF 25
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked Palette - Virgin och Hustle (favoritkombon just nu!)
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Läppar:
Elf Lipstick - Voodoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0