I know you love crappy old stuff no one cares about

Dag 24 - Var förvarar du ditt smink? Visa din sminksamling!
Bara fyra frågor kvar, och det känns som jag har lagt ned det att göra en varje dag.. Haha, min blogg mina regler!
Hur jag förvarar mitt smink är lite kaotiskt. Jag har grejer utspridda över hela mitt smink bord och lådor högt och lågt. Kolla själv.
Till vänster har jag mina hårsaker och i den svarta necessären har jag en stor del av mina nagellack. I de prickiga burkarna står mina borstar, förutom några som behöver tvättas som ligger framför dem. Sedan har jag lite olika saker bara liggande bredvid, min ögonfransbörjare, mitt puder och primers. Jag har bara inte bestämt hur jag ska förvara allt riktigt än, det är verkligen ett oändligt jobb. I ett glas som står i mitten, något åt höger, står mina mascaror, eyeliners osv. Även mina ögonskuggsprimers.
I lådorna överst har jag (f. v) läppstift och i den andra har jag läppglans, läppbalsam och läpp pennor. De nedre lådorna har jag ögonskuggor i den första (f. v) och i den andra har jag rouge, min foundations och lite andra ansiktsgrejer. Mina paletter ligger framför alla burkar.
I lådorna som är på vardra sida har jag, i den vänstra, body butters, hudlotions, min borste och mina necessärer bland annat. I den andra alltså den till höger har jag smink jag aldrig använder. Ett löst puder, min 88-palett och jag tror även jag har någon duschtvål. Lite blandat alltså.
Det är min sminksamling. Den är inte särskilt stor men det är inte stoleken som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0