Goodbye, Mr. Heckles. We'll try to keep it down

Dag 16 - Brukar du använda eyeliner? I såfall, vilken är din favorit?
Jag plöjer igenom frågorna, sakta men säkert..
Jag använder oftast eyeliner, antingen i pennform eller flytande. Jag har inte testat gelliner än men det finns med på min to-do-lista och har kikat lite efter MAC's Blacktrack Fluidline, men mer om det i något annat inlägg.
Jag gillar att piffa upp sminkningar genom att lägga flytande eyeliner på övre fransraden, ofta utvingad. Jag gillar den looken, men jag gillar också att ha en lite mer sotad look och då sträcker jag mig oftast efter pennliner. Jag använder också min penna till fransmarkering. Det kommer jag också visa mer vad det är och varför man gör det.
Jag gillar min flytande eyeliner från Sephoras egna sortiment och IsaDoras Perfect Contour i färgern Soft Black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0