Va fa Napoli!

Jag antar att det inte bara är jag som är sugen på Essies vinterkollektion 2011? Om du inte sett den, kolla in de här!
(Bilden är lånad av Beleza-Tina, kolla in hennes blogg för lite fler flaskbilder, hon har nämligen redan hela kollektionen. Lite avis bara!)
  • Cocktail Bling
  • Brooch the Subject
  • Bobbing for Baubles
  • Size Matters
  • Bangle Jangle
  • School of Hard Rock
Jag känner mig mest sugen på Cocktail Bling, Bangle Jangle, Bobbing for Baubles och School of Hard Rock. Speciellt de två sistnämnda. Så galet snygga! De kommer såklart gå att köpa på Kicks, från och med November och de kostar 129/kr flaskan. Dessa kommer jag verkligen kolla in.
Ett litet tips är att kolla in hemsidan Transdesign, där kan man köpa de redan nu och de kostar 4 dollar styck, vilket är ca. 26 kr. Jag har själv inte beställt från sidan, men jag har hört att den är tillförlitlig. Killercolours-Viola har beställt därifrån några gånger har jag för mig. Till de priserna blir jag sugen i alla fall. De har Essie, men också China Glaze, till exempel.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

ååh vill ha!

2011-10-23 @ 21:01:52
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0