You wish you were allowed to yell at the screen, don't you?

Jag har tre stycken NYX-läppstift och jag tänkte att jag kunde visa vilka jag har! De tre jag har är Louisiana, Tea Rose och Circe. Jag tycker egentligen bara om Tea Rose, de andra matchar inte min hud särskilt bra. Louisiana får mina tänder att se konstigt gula ut, jag vet inte riktigt varför. Jag har inte testat det så mycket, jag kanske ska ge det en chans till? Det är ju himla fint! Circe köpte jag och hoppades på att det var ett perfekt "nude"-läppstift men det matchar inte heller. Det är sådana risker man får ta när man beställer ifrån internet. Jag beställde dem ifrån cherryculture och de kostade bara 2.50 $ vilket är ungefär 16 spänn!
Läppstiften är väldigt mjuka och därför torkar de inte ut läpparna vilket är ett stort plus! Jag vill definitivt köpa fler, det enda felet det var på mina egentligen är färgerna och det är ju lite mitt eget fel. En sak till, att namnet sitter på locket? Vem kom på det, om man har många är det nog ganska stor risk att man blandar ihop locken och då vet man inte vilken färg som är vilken...





Kommentarer
Postat av: Therese (Therese Skönhetsblogg)

Tycker färgerna ser jättehärliga ut! :)

2011-05-19 @ 22:27:34
URL: http://theresenorlen.blogspot.com/
Postat av: HippiSara

Therese: tea rose är riktigt fint! de andra är superfina också men passar inte mig! lite synd! :D

2011-05-20 @ 12:19:14
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0