You treat your wife like a dog and your dog like a wife

Jag kommer inte kunna uppdatera denna helgen heller, eftersom jag ska till Stockholm och kommer inte ha tillgång till dator.. Jag börjar se ett mönster! Jag kommer uppdatera mer i veckan sen.
Såhär såg jag ut idag! Det blev inga bra bilder på ögonen men jag har markerat min ögonglob med Naked och Buck från Urban Decay, och sen la jag en skimmrig skugga som heter Sin som också kommer ifrån Urban Decay, den är verkligen superfin. Får visa den lite mer en annan gång! Jag la lite highlight på ögonbrynsbenet också, och som vanligt använde jag Virgin från Urban Decay.
Make Up Store Blush - Fresh Rose på kinderna och IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Sheer Amethyst på läpparna, och jag är good to go!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Ha så skoj =D

2011-05-20 @ 20:27:26
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0