Can we cut words out of magazines that represent how we feel about each other and glue them into a "Friends Forever" collage?

Här är lite swatches på två olika läppstift som är ganska lika men ändå helt olika. Det ena har jag börjat att använda väldigt ofta och det har blivit en favorit. Det andra har jag nästan aldrig använt då jag ogillar det väldigt mycket.
Maybelline Colorsensational - Velvet Beige och Viva La Diva - Nude Beige
Maybellinestiftet har den sämsta konsistenten som är möjligt. Den är torr och kletig på
samma gång, den lukar som gamal playdoo och det är väldigt svårt att applicera. Viva
La Divastiftet är enkelt att applicera och det känns verkligen som det ger fukt till läpparna.
Färgen är nude men det har en persikofärg till den. Jättefint! Det är väl inget fel på färgen
på Maybellinestiftet men jag gillar det verkligen inte.









Jag har jämfört dessa två stift med favoriten från IsaDora, Sheer Amethyst också.



Kommentarer
Postat av: Al

va snyggt det nudefärgade var !

2011-06-03 @ 14:58:01
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: HippiSara

Al: Visst är det! :)

2011-06-04 @ 09:15:55
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0