Pivot, pivot, pivot - Shut up, shut up, shut up

Jag skriver inte så mycket om mitt hår, men det är för jag göra samma sak med det varje dag och det skulle bli lite tråkigt. Idag gjorde jag det lite annorlunda! Om ni tycker att jag ska skriva mer om hår och sånt kan ni ju alltid tala om det i kommentarerna.
Jag gjorde en liten inbakad fläta i min utväxta side-cut. För ungefär två år sedan klippte jag av håret på min högersida och sedan dess har jag haft från 5 cm långt hår till en halv cm på den sidan. Nu är jag redo att spara ut det och det går ganska bra, jag vill ju gärna ha lite längre hår till studenten så jag kan göra en fin uppsättning eller nått. Jag tar studenten nästa år, så det hinner växa ett bra tag till.
Senare på dagen satte jag upp håret i en hästsvans fast jag hade kvar flätan. Det är lite roligare än bara vanlig tofs hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0