I thought Naked Thursdays was just our thing, man!

Här är dagens läppkombo, en lite mörkare rosa läppenna och ett ljusrosa läppstift som är lite skimmrigt! Blev rätt snyggt tycker jag! Jag tycker det är så kul att bara slänga på lite olika färger och se hur det blir, det finns ju inte direkt några regler vid mitt sminkbord, och det borde det inte göra hemma hos någon! Våga prova vad som helst, om det inte blev bra, tvätta bort det bara!


Produkter
Claudia Lip Pencil - Rosewood
IsaDora Perfect Moisture Lipstick - Pink Heather

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

ja men visst !! jag älskar de orangea lacken :)

2011-05-05 @ 11:15:01
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0