I say give me regrets, just as long as i can keep the good memories too

Lekte lite med min 88-palett men pessemisten själv valde att ta bilder innan hon la flytande eyeliner, bara ifall att, och tur var det för jag sabbade mitt högra öga nått såpass! Men ni kan få några bilder utan eyeliner och mascara och en bild på min vänstra öga med liner och mascara! Ni får ju aldrig se closeup på mitt högra, men idag gjorde jag ett undantag. Jag måste göra denna sminkningen ordentligt nån dag, färgerna var så mysiga ihop, jag har gått och tänkt på denna gröna/jade färgen tillsammans med brunt länge nu - "det kommer bli en bra kombo" och det blev det tycker jag.



Produkter
Urban Decay Primer Potion
88-paletten (grön/jade)
Urban Decay - Darkhorse, Virgin och Buck
Sephora Collection - Eyeliner
Bare Escentuals Big Tease Mascara

Kommentarer
Postat av: Carina

Snygg skugga :)



Hur är Sephoras eyeliner, håller den bra över en hel dag?

2011-05-04 @ 21:10:05
URL: http://www.totalbeauty.se
Postat av: HippiSara

Carina: Jag har faktiskt inte provat den en hel dag, ha bara använt den på en kompis men jag kan skriva om det så fort jag har provat! :D

2011-05-04 @ 21:24:03
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0