You never really remember the beginning of a dream do you? You always wind up right in the middle of what's going on.

Smycken är något jag inte byter ut så ofta, jag har ofta några favoriter som jag använder väldigt ofta. Detta gäller armband, örhängen och halsband. Tänkte att jag kunde visa er mina favoritsmycken, och tänkte börja med armband!
Jag är mycket för läderimitation och svarta remmar när det gäller armband, så därför bär jag oftas armband med det stuket.

Det första (fr. v) köpte jag på en julmarknad som hålls varje år i lilla Vänersborg, så jag tror det är svårt att få tag i, men jag är ganska säker på att han som tillverkade dem har en affär någonstans också. Måste nog kolla upp det för jag är nog intresserad av att köpa fler, haha. Det andra armbandet vet jag att det kommer bli svårt att få tag i, då jag köpte det på antingen Menorca eller Kreta. Jag kommer inte riktigt ihåg men det var jättelängesedan i alla fall. De tredje köpte jag på mellandagsrean på JC i vintras. Det sista fick jag i julklapp av min mamma, så därför vet jag inte riktigt vart det är köpt.
Men nu vet ni lite mer hur min stil är när det gäller armband! Jag kommer komma med en "halsband-edition" och en "örhänge-edition" också! haha, hittepåord är dem bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0