Den är redan kvart över sand

Jag behövde en nagellacksborttagning för ett par veckor sedan och jag hade hört från olika bloggar att det fanns en otroligt billgi och bra på Lidl. Jag tänkte att det var väl värt att prova. Jag har en Lidl precis bredvid min skola så jag gick dit på en rast med en kompis och köpte en flaska från märket Cien för 18 kr. Vilket superpris!
Det jag tyckte var lite konstigt var att även fast flaskan är oöppnad på bilden så saknas det ganska mycket. Jag kollade runt bland flaskorna och alla var visst så, lite halvfulla. Själva removern är faktiskt rätt bra, luktar ganska starkt, nästan lite aceton fast den är fri från det, men den tar lätt bort nagellacket. Jag tycker att den verkligen är värd att testa, om man tänker på hur bra den fungerar i jämförelse med priset.
En tumme upp för priset och att den fungerar ganska bra. En tumme ned för lukten och att den inte är full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0