And maybe say smell you later a little less often or just stop completely?

Jag tänkte börja med en ny grej här på bloggen. När jag hittar en produkt som är så bra att jag inte kan få nog av den, sätter jag in den i sida så som jag har gjort med denna! "Favoriten just nu..."

Denna har snabbt blivit en stor favorit för mig. Denna duschkräm luktar otroligt gott, den återfuktar bra och den löddrar precis lagom mycket, en superprodukt! Därför tycker jag att den förtjänar en plats här till vänster. Produkten som hamnar här varierar, men jag kommer inte byta ut den regelbundet utan jag byter ut den när jag hittar en produkt som jag använder som tusan. Och just nu är det denna!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Haha, ser att du har Vänner-citat som rubriker. Lovely!

2011-06-09 @ 07:58:10
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: HippiSara

Andréa: Älskar Vänner, men jag har faktiskt rubriker från lite olika tv-serier! :)

2011-06-09 @ 10:25:48
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0