A man can do a lot of living in three hours

Ni kanske har märkt att det är lite tunt med sminkningar den sista tiden och de beror mestadels av att jag har haft ganska hög feber de senaste dagarna. Jag har därför inte sminkat mig. Därför har det blivit en hel del inlägg om olika produkter och det kanske blir lite tråkigt i längden, men jag känner att febern börjar släppa och jag blir friskare och friskare. Snart kommer jag ha mer lust till att leka lite med mitt smink eller sminka mig över huvudtaget för den delen.
Ville bara att ni skulle veta det, en liten update! Ha det så fint!
Bilder från när jag var i Spanien i påskas!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja den är fin! :)

2011-06-09 @ 16:16:55
URL: http://makeupartisten.nu
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-11 @ 21:25:54
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0