Think of me like Yoda but instead of being little and green I wear suits and I'm awesome. I'm your bro - I'm Broda!

Idag ska jag iväg och tälta med några kompisar! Kommer bli legendary, men så mycket smink blir det ju inte då. Jag inte har känt för att sminka mig särskilt mycket det senaste och då blir det bloggen som får den smällen men jag tror jag allt kommer ta igen det snart.
Tänkte visa min fina tröja som jag har på mig, istället för dagen smink blir det dagens tröja! Jag köpte den för nått år sedan, visst är den underbar? Ni får en liten titt på mina tv-serier och handuken jag har på huvudet får också synas (I take photos like a pro)
Ni kan köpa tröjan på Phoenix T-shirt Co. De har en affär i Göteborg eller så kan ni beställa från deras hemsida som jag gjorde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0