And may I add, Mwah Ha Ha

Igår började de klia lite i fingrarna på mig, det var så längesedan jag satte mig vid mitt sminkbord och bara börja kladda utan att veta var det skulle sluta. Igår resulterade det i en lila och chockrosa sminkning!
Föresten har jag börjat använda en annan kamera så det kommer ta ett tag för mig att vänja mig vid den, men bilderna kommer bli bättre allt eftersom (på ansiktsbilderna har jag använt blixt och därför ser jag konstigt vit ut, haha!)
Produkter
Ansiktet:
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Skuggor från 88-paletten
Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
L'Oréal Voluminous Carbon Black Mascara
Läppar:
Ingenting

Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Ohhh så fräckt!!!!

2011-07-15 @ 11:11:58
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: HippiSara

Sminkhörnan: Tack! :)

2011-07-15 @ 15:23:55
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0