Sometimes selling out is giving up

Hej där!

 

Mitt namn är Sara, men kallas ofta i internetsammanhang HippiSara. Jag går mitt andra år på gymnasiet, samhäll kultur för att vara exakt. Jag har länge tänkt över om man ska börja blogga. All the cool kids are doing it, eller hur var det nu?


Jag är inte som alla andra, vilket jag ganska ofta blir påmind av.


Min största passion i livet (cheesy? yes.) är smink och sådant. Ytligt? Nej. Viljan att stärka personers självförtroende, om det så bara är för en dag? Ja.

 

Jag har alltid varit intresserad av makeup, nagellack, hår, hudvård och allt som hör dit till, men det är inte förren nyligen som jag har bestämt mig för att utbilda mig till makeup artist. Det är min stora dröm. Få sminka kändisar och arbeta som makeup artist på olika föreställningar, bröllop och catwalks. Eftersom detta är mitt största intresse kommer det naturligt att jag skulle skaffa just en sådan blogg. En beautyblogg!

 

Här kommer ni få se mycket smink och saker relaterat till skönhet. Jag kan knappt vänta till jag får visa er vad jag har att erbjuda världen. Jag är en liten tjej i en liten stad, fast med stora ambitioner och drömmar.

 

Självklart kommer jag dela med mig av min vardag lite här och där också!

 



Kommentarer
Postat av: Llama

Alltså det känns ju helt ok!



//Galningen som ränner runt

2011-02-15 @ 09:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0