Some people absolutely deserves a salute

Hej där
Nu blir det hudlotionsnack! Min hud har alltid varit otroligt torr och känslig, vilket har gjort att jag testat väldigt många olika fuktgivare. Den jag använder just nu är The Body Shop Body Butter - Mango. Jag köpte den vid nyår ungefär och den är nu näst intill slut och jag behövde en ny.
The Body Shop's body butter kostar ca. 165 kr och den har varit en pärla bland alla lotions jag testat. Men jag behövde en pronto och jag gick till apoteket och kollade. En expidit kom fram till mig och frågade om jag behövde hjälp och så, jag fick tre små prover av Apolivas body lotion och jag köpte Natuvive Fig Soothing Body Butter. Just denna produkt hade apoteket ett erbjudande på i julas, och jag fick det erbjudandet nu med! Jag blev glad då jag fick reda på att det var 50% rabatt!
Så jag la 60 pix på den burken, vilket är ett mycket bra pris.


Den har en mycket konstig konsistens, den är väldigt hård men ändå enkel att smörja in och går lätt in i huden (det lilla jag har testat den visar det i alla fall) Jag kommer använda den ett tag och sedan säga mer vad jag tycker om den senare.
En annan sak som är viktig för mig är lukten. Den ska inte lukta för mycket, vilket inte denna gör. I burken tycker jag den luktar ganska underligt men när jag smörjde in den på handen luktade den inte alls mycket. Alltså verkar denna produkt rätt konstig överlag, får se om den är bra annars får jag väl köpa en ny burk av The Body Shop!

Får se hur det blir med dessa också! Jag tycker det är bra när man får små tester innan man bestämmer sig för att köpa. Om produkten inte alls funkar, om man får reaktioner av den eller så. Jag fick ett prov med en parfym som jag aldrig luktat på ens, men som nu är min favoritparfym. Prover - toppen!


Kommentarer
Postat av: Etzuko

Fikon doft lät väldigt udda :O Vill ha en uppföljning!

2011-02-26 @ 16:32:38
Postat av: HippiSara

@Etzuko: ska ske! : D

2011-02-26 @ 21:56:05
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0