Home is wherever I'm with you

Hej där!

Jag har inte gjort mycket idag, kom hem runt 12 och jag gick och la mig med en gång. Har tittat på de nya avsnitten av How I Met Your Mother, som jag halkat efter med och tittat på Lilo och Stitch. Jag kan erkänna att jag grät floder!
Jag har varit så galet trött idag så det inte är sant, har inte orkat med nått så ni får nöja er med ett text inlägg, då jag som sagt inte orkat göra något vettigare. Jag har funderat lite på vad jag ska dela med mig av mer, kanske lite musik tips, vad jag lyssnar på och så där. Det kanske skulle vara roligt för er att läsa, vad vet jag. Men det får bli nån annan dag. Jag skriver endel texter också, kanske när jag vågar, delar jag med mig utav nått. Att lämna ut sina texter som är otroligt personliga är inget man gör i första taget kanske.
Jag har sån himla lust att visa er hur jag sminkar mig och så vidare, men jag har ingen bra kamera. Då kommer jag lägga upp bilder som man inte ser någonting på, vilket kommer bli väldigt fail. Detta är något som jag måste jobba på, för det måste jag ju kunna visa er!



Kommentarer
Postat av: Pederlinea

I like this site. Keep it up!

2012-01-05 @ 11:57:43
URL: http://pederlinea.bloglyric.com
Postat av: HippiSara

Pederlinea: Thanks! :)

2012-01-05 @ 13:16:57
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0