Ammunitionen tog slut till sist

Hejsan
Idag har varit en stressig och slö dag på samma gång! Jag har varit och handlat med mamma i alla affärer som finns och jag har ändå inte gjort något vettigt, känns det som. Jag borde verkligen hitta på nått snart, börjar bli lite trött på att slöa hela dagarna. På måndag är det skola igen, vilket är kul och tråkigt. Jag har massa plugg att ta tag i, så jättestor lust att börja skolan igen har jag inte, men det kommer bli kul att träffa lite folk igen. Det känns som om jag inte träffat nån kompis eller så på hur länge som helst.
Jag är ändå glad, jag har lagt en beställning på elf (eyeslipsface.se) Längtar till paketet kommer! Ska jag visa lite av det jag beställde då, kanske?
Jag har inte orkat fixa mitt hår på ett tag så bortse från det, men här kommer dagens fejs i alla fall. Ofixat hår och jag orkade inte göra nånting spektakulärt direkt, så körde på mascara och rött läppstift, funkar alltid när man inte orkar göra något speciellt. Släng på lite läppstift!


Produkter
Ansiktet:
L'oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
L'oréal True Match foundation
L'oréal True Match powder
Make Up Store Blush - Fresh Rose
Ögonen:
Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc nacré
Bare Escentuals Big Tease Mascara
Läppar:
MAC - Ruby Woo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0