Why would he want his blue blazer black?

Medan jag var ute och köpte julklappar härom dagen, passade jag på att köpa två julklappar till mig själv. Fick bli en ny tub av favoritfoundationen från Lumene, Lumene Natural Code Matt Make Up (95 kr). Denna suverän, perfekt för vardagen då den inte har den högsta täckningen. Den jämnar bara till hudtonen lite.
Sedan fick det bli en ny mascara också. Har använt Lancômes Hypnos Doll Eyes ett tag, men den börjar bli lite gråaktig och smulig. Slog inte på något stort utan testade MaxFactors 2000 Calorie Dramatic Look Mascara (130 kr, extrapris på Lindex för 79 kr). Jag har inte hunnit använda den särskilt mycket, så jag kan inte säga så mycket om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0