When I let a day go by without talking to you, that day's just no good

Jag tror inte att jag har skrivit så mycket om The Body Shop Earth Lovers Shower Gels förut? Jag har skrivit att jag har köpt en när jag var i Holland, men inte mer än så. Jag blir bara mer och mer förtjust i dem och de förtjänar faktiskt ett eget inlägg här i bloggen.
Jag doftade på dem först i sommras och det jag tänkte på först var hur kreativa sammansättningarna av dofterna var. Vattenmelon och eucalyptus, fikon och rosmarin. Jag fastnade för de som luktade päron och citrongräs, och aprikos och basilika. Jag är svag för allt som luktar citrus, den som doftar aprikos och basilika luktar saft. Mums!
Själva tvålen är kanske något som hamnar i glömska, då man fokuserar på själva doften. Den är faktiskt riktigt bra, den löddrar lagom och om man använder en "tvätt-boll" till blir löddret sådär riktigt härligt tjockt. Man blir inte torr men det är inget som är otroligt återfuktande. Jag använde den under sommaren och då var den precis lagom när det gäller återfuktning. Den innehåller heller inget konstigt och man får bra samvete när man använder den. Många plus när det gäller det!
Ca. pris är 95 kr i svenska butiker. Jag köpte en av de i Holland och då kostade en flaska 6 € (ca. 54 kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0