You see, I say 'yawn' because when I actually yawn, you don't get it

Dag 6 - Vilket är ditt favoritmärke på makeup? Var köper du din makeup?
Vilka svåra fråger! Jag har många favoriter eftersom olika märken är bra på olika saker enligt mig. För att nämna några märken; MAC, Make Up Store, IsaDora och Urban Decay. Det är svårt för mig att jämnföra och kora en vinnare eftersom jag har provat olika delar utav de olika märkenas sortiment och långt ifrån hela sortimenten. MAC anser jag gör otroliga läppstift, Make Up Stores ögonskuggor is the bomb och det är också Urban Decays. Jag provar gärna olika märken än att hålla fast vid ett.
När jag köper smink i butik blir det ofta Kicks, Make Up Store eller över disk på till exempel Åhlens eller NK. Vi har ju inte så många olika ställen att gå till eftersom utbudet och efterfrågan måste hållas i schack. När det gäller nätet gillar jag lookfantastic.com, cherryculture.com och eyesfacelips.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0