That may involve the baby falling from a two-story window and me heroically catching it

Jag tänkte bara uppdatera och säga att jag kommer åka till Stockholm i morgon (tisdag 23 augusti) och kommer hem på onsdag. Jag åker dit för att jag ska vara med på en pressfrukost på Kicks! Det kommer bli så jäklans kul så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen! Jag kommer absolut uppdatera om detta senare i veckan så ni får se vad jag har varit med om.
Jag kommer alltså göra ett litet hopp när det gäller 28-dagarsutmaningen och jag kommer heller inte uppdatera på tisdag och jag får se hur jag gör på onsdag, men jag kommer hem ganska sent.
Ni får har det sjukt bra så hör ni ifrån mig om ett par dagar igen!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh den frukosten hade jag också velat vara med på :D Verkar ha varit många bloggare jag följer som var där! Hade varit så kul o träffa alla :)

2011-08-24 @ 18:38:07
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Tina (Beleza)

Jag såg dig under presentationen men sen hann jag inte leta reda på dig efter så jag kunde säga hej. Hoppas vi får chans att ses på något annat event framöver istället. :)

2011-08-24 @ 18:50:56
URL: http://beleza-blogg.se
Postat av: HippiSara

Wysteriia: Det var hur kul som helst! Men det går ju fler tåg! :)



Tina: Det hoppas jag med! Det var så mycket att titta runt på, lite knappt om tiden! :) Men som jag skrev här innan, det går ju fler tåg!

2011-08-24 @ 21:48:25
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0