Right, Marsh Madness - No doubt, Robo Cop

Jag vill bara ge lite kärlek till denna tjej - Carros Beauty! Hon har skrivit ett skitbra inlägg om Atopisk Dermatit, vilket är en hudsjukdom och det är något jag har problem med också. Jag tycker det var hur bra som helst att någon tar upp detta, eftersom många läkare inte ger mycket information. Hon har tagit reda på det väldigt mycket själv, vilket jag inte har och jag lärde mig mycket!
Superbra blogg, supergullig tjej och massa tummar upp! LÄNKEN ÄR HÄR!
Bilden är lånad från hennes blogg.

Kommentarer
Postat av: Carros Beauty

Wow tack! Jag fick mycket respons från andra med samma problem och det är så himla bra att vi kan dela med oss av erfarenheter och kunskaper och hjälpa varandra liksom.



Kram!

2011-08-09 @ 14:42:44
URL: http://carrosbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0