I haven't wanted the trouble in a long time, but with you, the trouble doesn't seem so troubling

En av mina favoriter när det gäller highlighter är Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré, som jag har använt i många av mina sminkningar. Jag använder den som highlighter precis under ögonbrynet och i inre ögonvrån, men jag använder den som skugga på hela ögonlocket också. En sådan här skugga så så multifunktionell, och jag älskar den!
Jag köpte den för tusen år sedan när min mamma gjorde en beställning ifrån just Yves Rocher och jag brukade kolla igenom exakt varje kuvär som vi fick där ifrån. Man fick så mycket grejer i dem, klistermärken, kataloger att titta igenom och ibland till och med små lotter som man alltid vann på (chocker! haha) Så när det kommer till vad för Yves Rocher-smink jag har så är det mycket diskreta saker, eftersom jag köpte det när jag precis börjat använda smink och då vill man kanske inte använda så mycket. Därför blev detta ett av köpen.
Den har varit svår att fotografera så jag passade på när jag hade en bättre kamera till mitt förfogande!





Kommentarer
Postat av: June

Sv: Tack!

2011-04-10 @ 14:16:17
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: BEAUTY TOOLS

Sv: Vad kul :) Du får gärna visa hur det blir sen :)

2011-04-10 @ 15:07:16
URL: http://beautytools.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0