Tienes mi corazón, Tienes mi corazón

Idag testade jag min nya palett, The Naked Palette! Kvaliten på skuggorna är superbra och de är väldigt lätta att jobba med, vilket är jättekul! Jag ville egentligen bara testa skuggorna, så jag har använt så många skuggor som möjligt, vilket gör sminkningen lite kluddig. Men det är det fina med sotningar, de kan vara hur smetiga och operfekta som helst!




Produkter
Anisktet:
L'oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
Oliva Eco Concealer - Natural
L'oréal True Match powder
Make Up Store - Fresh Rose
Ögonen:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked Palette - Virgin, Buck, Darkhorse, Hustle, Sidecar
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Bare Escentuals Big Tease Mascara
Läppar:
Viva la Diva - Nr 53 Nude Beige
Make Up Store - Exit

Kommentarer
Postat av: demir

Gör fin blogg :D

Följa varann på Blogg Lovin? :D

2011-04-21 @ 21:20:36
URL: http://demzzizbooii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0