My last birthday you gave me a hug

Det känns som jag bara lägger upp en typ av inlägg men här kommer ännu en ny produkt från Sephora! En svart flytande eyeliner. Denna har jag inte testat överdrivet mycket men jag kan skriva ett par rader om den när jag har.




Och den sista saken jag köpte på Sephora var såklart ett läppstift! Det ser väldigt neonigt ut och visst det är neonigt men inte fullt så som det ser ut på bilderna, ni ser det nog mer när jag har det på mig, vilket ni antagligen kommer göra snart. Jag kommer nog använda detta en hel del i sommar!



Bara en sak till, kassörskan tryckte ned en massa prover i min lilla påse och jag har
köpt lite tidningar, med olika prover i, att ha på planet, så jag har en del just nu och jag
gillar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0