I refuse to be judged by a grown man wearing a hockey jersey

Målade på några lager av detta fina gröna nagellack igår, det är ifrån H&M och jag köpte det förra sommaren i ett sånt där 4-pack. Jag köpte 4-packet på grund utav det här lacket, men när jag prova det på var det inte riktigt det jag hade hoppats på, jag var ute efter en färg liknanade Orly - Enchanted Forest, men detta har för mycket skimmer i sig, bland annat. Men när jag prova det på nu så kom jag på att det är otroligt fint. Det var bara för att jag ville att det skulle vara något annat och jag tänkte inte på att det faktiskt var fint!


Här ser man skimmret ganska väl, vilket man gör i verkligheten också, men i vissa lägen ser det ut som ett krämlack och krämlack innehåller inte något skimmer alls.

Som på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ser ju supersnyggt ut :)

2011-04-14 @ 20:03:58
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Amanda: Det är det verkligen! :)

2011-04-15 @ 13:36:21
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0