Don't ask, you're not ready

Jag är en stor fan av kroppsskrubbs, eller egentligen skrubbs i alla former! En skrubb som jag använder väldigt ofta är denna ifrån Sephora. Denna doftar "ginger lime" och jag gillar kroppsskrubbar och jag gillar saker som luktar citrus, win win situation! Den luktar verkligen jättegott!
Sephora är en sminkaffär som tyvärr inte finns i Sverige. Denna köpte jag när jag var i Polen med min förra klass på skolresa och jag älskar den! Då visste jag inte riktigt vad Sephora vad för nån affär så det blev inte så mycket shoppat, det var en kompis som ville gå in där och vi följde bara efter henne. Som tur ska jag till Spanien med min mamma om två veckor knappt, och just dit vi ska finns det en Sephorabutik! Kommer nog shoppa järnet, haha.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig!

2011-04-06 @ 16:42:30
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: HippiSara

Sanna: Att den är! :D

2011-04-06 @ 18:46:01
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0