Did you feel that? I think we just had a "what up?" quake

Helgen spenderas i Borås, så jag fick ett dilemma om vad jag ska dra med och jag tycker det är lättare att satsa på läpparna när man åker någonstans, eftersom det är lättare att dra med några läppstift än att dra med massa ögonsmink! Då måste man tänka på massa saker. Borstar, ögonskuggor, primers, liners och massa annat.
Så här såg jag ut idag, lite ögonsmink och mycket läppsmink! (bilderna är tagna med min faders kamera, Nikon D90 och jag är lite ovan med den så bilderna är inte perfekta, men men)


Produkter
Ansikte:
L'oréal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer
L'oréal True Match foundation
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Lumene - 2 Charming Blush
Ögon:
Yves Rocher Eyeshadow - 53 Blanc Nacré
Bare Escentuals Big Tease Mascara
Läppar:
Lumene Lip Graphics - Cinnamon Rose
Elf - Gypsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0