Every three years we sit down and Tril it up, agreed?

Tänkte visa upp några favoriter som jag sträckt mig efter lite oftare det senaste. Jag tänkte väl att tre är ett bra antal, och det är det jag har kört på innan så det passar väl bra. Ny kategori, kanske?
Den första grejen är parfymen Elie Saab - Le Parfume. Denna parfym luktar riktigt blommigt, men en riktigt behaglig sådan. Jag skrev om den lite mer här och det senaste har jag känt för att dofta vår och det gör verkligen denna. Detta är bara ett prov, men ett relativt stor sådant. Ska man satsa på en 30 eller 50 ml?
Sedan har jag gjort en återupptäckt. Den trilskandes maskaran från Shephoras egna märke, Sephora Collektion Atomic Volume - Ultra Black. Den har äntligen torkat till och blivit i den ultimata formulan. Den är nu en riktigt bra maskara och har man problemet att maskaran är för blöt är det bara att vänta ett tag, så fixar den sig själv. Jag har skrivit lite om den här, men det var när den inte var bra än. Haha!
MAC Eyeshadow - Seedy Pearl. Behöver jag säga mer? En ljust rosa nyans med lila skimmer, eller som vissa kallar det, lila "flash" som ser olika ut i olika ljus. Skuggan brukar jag bara dra på över hela ögonlocket, lite roligare än bara maskara. Jag använder den också i mer dramatiska sminkningar. En toppen skugga, helt enkelt. Använd här och swatches finns här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0