They said fine and to thank you and I'm sorry... They didn't say that last part, I did

Egentligen skulle jag kanske lagt upp sminket först, då jag matchade naglarna med det. Så kan det gå, haha nä men det var faktiskt inget jag tänkte på, förrän nu. Jag har använt mina MAC-skuggor många gånger men de har aldrig fastat på bild. Antigen är det så mulet att bilderna blir kassa eller så hinner jag inte, det är alltid något som kommer ivägen.
Denna gång var vädret rätt dåligt men jag bestämde mig för att lägga upp lite bilder ändå, även fast de kanske inte är i världsklass. Jag älskar verkligen dessa skuggor, men på bilderna blir det lite platt och tråkigt vilket det inte är i verkligheten. Kan bero på min kamera kanske.
Produkter
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Eyeshadow - Virgin
MAC - Seedy Pearl, Fig 1. och Shadowy Lady
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara

Kommentarer
Postat av: kerstin

Otroligt fint!

2011-11-19 @ 16:09:45
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: HippiSara

Kerstin: Tack! :D

2011-11-19 @ 23:35:43
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0