I picked the right tie didn't I?

Såhär ser jag ut idag. Jag har testat min nya Inglot-palett, en av ögonskuggorna och rouget i alla fall. Jag använde den brun/koppriga/bronziga skuggan med en ljusare ögonskugga. Det är såhär jag brukar göra min vardagssminkning, bara byta ut den bruna skuggan. Därför har det varit lite glest mellan sminkningarna, dels har jag inte varit hemma och jag har varit sjuk och dels för att jag sminkar mig inte så olika dag till dag. Ska sätta igång och göra roligare sminkningar snart, få lite inspiration snart hoppas jag.
Men vilket fall som helst, såhär såg jag ut!
Produkter
Ansikte:
Laura Key concealer
Lumene Natural Code Matt Makeup
L'oréal True Match powder
Inglot Freedom System Rouge
Ögon:
Urban Decay Primer Potion
Inglot Freedom System (bronzig skugga)
Urban Decay The Naked Palette - Virgin
Wet n Wild Gel Liner
IsaDora Perfect Contour Kajal - Soft Black
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara
Läppar:
Läppbalsam

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättesnyggt!

En väldigt användbar färg, alltid lika snygg.

Rouget såg också fint ut!

2011-10-04 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0