And through this having and giving and sharing and receiving, we too can share and love and have and receive

Nu till min nya Inglot-palett! Jag var så nyfiken på deras Freedom System, då man plockar ihop de skuggor man själv vill ha och sedan sätter de ihop dem i en palett. Fler märkn borde ha det systemet, hur bra som hels ju! Det blir alltid någon ksugga som blir lämnad orörd i en palett, man köper en palett trots att den har en skugga som kanske inte just är din färg. Här kan man matcha och plocka runt och dona. Det var verkligen så kul som det låter. Lösgodis fast med smink!
Den affären jag gick runt i hade inte många "stommar" till paletterna, alltså själva stommen i paletten, men jag hittade allt en jag gillade. Den innehåller tre ögonskuggor och ett rouge, den är i samma storlek som min andra Inglot-palett och eftersom paletterna använder sig av magneter kan jag bara sätta ihop de båda. Fiffiga små detaljer.
När jag tänkte på vad jag ville ha visste jag att jag ville ha den i samma storlek som min andra palett, jag hade tänkt mig en palett med fem ögonskuggor. När jag tänkte efter när expediten berättat vilka olika de hade (de hade tre olika, en med 10 ögonskuggor, den med tre ögonskuggor och ett rouge och sedan en till med två ögonskuggor, ett rouge och ett puder) kom jag på att det kanske är mer praktiskt att ha ett rouge i paletten också. Så den fick det bli!
Jag gick och plockade ett tag men eftersom jag gick med några kompisar kunde jag inte ta alldeles för lång tid på mig, då det inte intresserade dem alls. Jag önskar verkligen att Inglot kommer till Sverige snart, skulle vara hur kul som helst. Inte för min plånbok kanske..
Denna palett kostade 29 euro, vilket är ungefär 260 kr.
Klicka på bilden för att se en större version!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefina färger!

Ser fram emot att få se dom på!

2011-10-03 @ 21:51:24
Postat av: Kerstin

Urfina färger! Jag hade kunnat sno den rakt av :)

Postat av: HippiSara

Lotta: Det kommer nog komma snart! :)



Kerstin: Jag är lite kär tror jag.. Älskar Inglot!

2011-10-04 @ 17:05:39
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0