When you leave someone at the altar you always leave a note!

Hej, hur är läget? Jag har haft en toppensommar men också en liten paus från bloggen. Jag kommer antagligen skriva ett litet inlägg om vad jag har haft för mig, om det hade varit uppskattat. Jag är inte helt och hållet på blogghumör än, inläggen kommer vara gleeeeeesa men det kanske kommer ett då och då. 
 
Mycket har hänt, jag har tagit studenten, flyttat till mitt ute i ingenstans och jobbat på Skara Sommarland. Om man ska bara nämna ett fåtal saker som har förändrats. Men till poängen, jag fick en kamera i studentpresent, vilket kommer bli hur bra som helst. Hoppas ni som följt mig innan är kvar och puss på er i så fall.
 
Jag har letat fram mina nagellack i alla flyttlådor och kom på att jag målat naglarna en gång sedan studenten. Vi får väl se om jag bättrar mig nu i höst. Jag drog fram året-runt-favoriten School of Hard Rocks från Essie. Det passar verkligen lika bra på en solig strand, som det gör till stickade vantar. Lacket kommer får den otroligt fina kollektionen Cocktail Bling som var deras vinterkollektion 2011. Har burit det någon vecka och målade precis om det en gång till. Att ett nagellack är såpass fint att man tar bort det, pga kanterna är lite tilltuffsade, men målar på samma lack igen, är ovanligt.
 
Jag måste också hitta ett smidigt sätt att beskära bilder, nu får ni en fin bakrund på den första bilden, vårt stökiga köksbord. Windows, vad är ditt problem? Vart finns iPhoto?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Välkommen tillbaka igen! Jag har saknat dig
Trevlig Helg! Kram på dig

Svar: Åh vad glad jag blir! Sådana kommentarer värmer alltid! :D Och right back at'ya! :)
Sara

2012-10-05 @ 16:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0