I love watching it, I love playing it, I love all of it

Det är konstigt att vara sjuk, man har ingen energi och hur mycket energi samtidigt. Jag har lust att göra massvis med olika saker, men eftersom jag är förkyld orkar jag inte. Det är jätteirriterande. Är det så för er också när nu är sjuka? Så är det alltid för mig.
Jag bestämde mig för att göra något som inte krävdes mycket fysik förmåga, jag förbereder en massa tidsinställda inlägg för nästa vecka! Det känns så dumt att det ska vara tomt här en vecka, så jag fick göra något åt det. Det kommer inte uppdateras varje dag och jag kommer heller inte kunna svara på några kommentarer, så om ni kommenterar, jag kommer se och svara på dem när jag kommer hem.


Jag tänkte också visa er en produkt som jag har använt riktigt mycket ända sen jag fick den. Det är en handkräm från Estelle & Thild. Den luktar Neroli och Bergamot och den doftar ljuvligt. Jag har provat många hudkrämer som luktar bergamot men alla luktar alldeles för mycket. Denna luktar behagligt men doften sitter inte i för länge.
Lite historia bakom doften "neroli". Neroli-doften kommer ifrån essensen från
pomerandsträd. På 1700-talet använde prinssesan av Nerola, Italien doften till att
parfymera sina handskar och badkar med. Denna doft har fått namnet Neroli.
(källa: estellethild.se)
Den sjunker in i händerna snabbt och lägger inte en glansig yta uppe på huden, den gör alla saker en bra handkräm ska, enligt mig. Ett sjukt stort plus är att den är ekologisk. Alla Etelle & Thilds produkter är ekologiska vilket är hur bra som helst. Den får en stor tumme upp av mig!
Etelle & Thild Ecorganic Hand Cream Neroli Bergamot (175 kr på t.ex Kicks)

Kommentarer
Postat av: my beauty secrets

ja men visst är armbandet snyggt, ett stort plus till det även om de går till en bra sak :)

2011-09-21 @ 20:28:14
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Lotta

Måste säga att jag är lite för snål för att lägga så mycket pengar på en handcreme. Jag kör med HTH, som jag tycker är super till allt. Den går in och gör nytta, men är inte fet och kladdig.

2011-09-21 @ 21:02:22
Postat av: HippiSara

My Beauty Secrets: Eller hur!



Lotta: Lite av det dyraste laget, ja! Och bra tips, får kolla in det! :)

2011-09-21 @ 22:08:45
URL: http://hippisara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0