We're not eloping. I love the flowers, can our wedding be bigger please?

Blev lite tråkigt med bara en färg på naglarna, så jag pimpade dem lite. Jag kom också på att jag har en lite drös med Kicks-nagellack att prova, vilket jag hade glömt bort helt. Jag tog Kicks Nailpolish i Army Jacket eftersom lila och grönt är underbart snyggt tillsammans, jag tror att jag har fått lite dille på det just nu. Köper nästa bara lila och gröna skuggor, haha!
Har ni hört förut att om man vill framhäva sina gröna ögon är lila en av färgern att satsa på? Därför att de är kontrastfärger. Blå och orange är också sådana färger. Passar grymt ihop! Viola/Killercolours gjorde en sminkning med blått och oranget som verkligen är värd att kolla in, klicka bara HÄR.
Basen är OPI William Tell Me About OPI och det gröna är Kicks Army Jacket.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Fantastiskt fint!

2011-10-05 @ 20:22:36
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Lotta

Läckert!



Jo, jag har hört det där med kontrastfärger, jag har övervägande gröna ögon. Målar jag dom (eller sminka ska man kanske skriva) med lila ser dom verkligen gröna ut. Använder jag grönt ser dom mer blå ut.

2011-10-05 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0